06 (88) 788-888 hello@supi.hu

ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Rendelése eljuttatásával ön a Baro-Stone Kft.(Su-Pi Étterem) (továbbiakban vállalkozás) vásárlójává válik. Jelen dokumentum a Baro-Stone Kft. és vásárlói között létrejött (ún. Távol lévők között kötött szerződés) szerződés részleteit tartalmazza, magyar nyelven íródik, elektronikus úton köttetik, magatartási kódexre nem utal.

Távol lévők között kötött szerződés: Olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszközt alkalmaznak.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Su-Pi Étterem weboldalán (http://sushipizza.hu ; http://supi.hu  )  történő értékesítésekre.

E dokumentum tárgya (továbbiakban termék) a Su-Pi Étterem weboldalán (http://sushipizza.hu ; http://supi.hu ) található valamennyi árucikk.

Vállalkozás adatai:

A vállalkozás neve: Baro-Stone Kft.

Adószáma: 25501955-2-19

Cégjegyzékszáma: 19-09-518350

A vállalkozás székhelye: 8225. Szentkirályszabadja Szondi u. 2.

A vállalkozás telephelye, és egyben a panaszkezelés helye: 8200 Veszprém, Cholnoky Jenő u. 34

Elérhetősége, amely alkalmas a vásárlóival való kapcsolattartásra:

Telefon: 06 88 788-888 (kedd – vasárnap 11-21 óráig)

E-mail címe: hello@supi.hu

Tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Rackhost Zrt. 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41., info@rackhost.hu 

2. Alapvető rendelkezések

2.1  A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre és a  jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.  A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2 Jelen Szabályzat 2019. december 25. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A felhasználók tudomásul veszik, hogy vállalkozás jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3 Amennyiben a felhasználó belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

2.4  Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3.. Weboldalon történő regisztráció, vásárlás

3.1  A vállalkozás által működtetett weboldalra történő belépésével a felhasználó kijelenti, hogy jelen szabályzatot, valamint a weboldalon található adatkezelési szabályzatot megismerte, elfogadottnak tekinti, az adatainak kezeléséhez hozzájárulását adja.

3.2  A felhasználó a regisztrálás, valamint a vásárlás során köteles a saját, valóságnak megfelelő adatait megadni. A hibás, valótlan adatokból származó problémákért (késedelem, szállítási problémák) a vállalkozót felelősség nem terheli.

3.3  A weboldalon található termékekről a vállalkozás részletes leírást ad, képet jelentett meg. A termékek ára Forintban értendő, a termékre kattintva érhető el, és tartalmazza a törvényben meghatározott ÁFA (Általános Forgalmi Adó) összegét.

3.4  A termékek ára a házhoz szállítás díját nem tartalmazza.

3.5 Akciós termék esetén a vállalkozó a terméknél teljes körű tájékoztatást ad az akció részleteiről.

3.6  Amennyiben rendszerhiba folytán hibás, a reálistól nagymértékben eltérő ár („0 Ft”, „1 Ft”) jelenik meg a terméknél, a vállalkozó fenntartja a jogot az ár korrigálására, nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján a szerződéskötést bármelyik fél megtagadhatja, amennyiben a körülmények megváltozásának lehetősége nem volt előrelátható, és a körülmények megváltozását nem ő (vállalkozó) idézte elő.  Felajánlhatja a vásárlónak a terméket a valódi áron. Amennyiben a vásárló nem fogadja el, a szerződés semmis.

4. Rendelés

4.1   Rendelés menete

Felhasználó regisztrációval bejelentkezik a webshopba, és elkezdi a rendelést. ( az áruházban regisztráció nélkül is van lehetőség rendelést leadni)

Felhasználó a megvásárolni kívánt termék alatt/mellett elhelyezkedő „kosárba rakom” gombra kattint. A “kosárba rakom” gomb mellett be tudja állítani a kívánt darabszámot mielőtt kosárba tenné a terméket. Ezt később a “kosár” oldalon is módosíthatja)

Felhasználó rendelés közben is megtekintheti a kosár tartalmát jobb felül a „kosár megtekintése ”  ikonra kattintva.

Ha a felhasználó már nem szeretne további terméket vásárolni, akkor a jobb felső sarokban megtekintheti a kosár tartalmát és ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A termékek mellett levő „piros X” ikonra kattintva törölheti az adott terméket. A módosításokat követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Amennyiben minden terméket a kosárba helyezett és meg szeretné vásárolni őket, akkor kiválasztja a szállítás módját, majd megnyomja  a “Tovább a pénztárhoz ” gombot.

Amennyiben regisztrált felhasználóként kezdte el a rendelést, a már megadott adatai megjelennek az oldalon. Ha a rendelést belépés nélkül kezdte el, de korábban már regisztrált áruházunkban, ezen az oldalon még van lehetőség bejelentkezni.  Ha regisztráció nélkül szeretne vásárolni, azt is megteheti, ilyenkor a pénztár oldalon kell értelemszerűen kitölteni az adatokat. Ki kell választani, vagy meg kell adni a szállítási címet.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.2. Fizetési módok

A pénztár oldalon a vásárló kiválasztja a kívánt fizetési módot ( bankkártya, szép kártya, utánvét)

4.3 Szállítási költség:
I. Kategória: Veszprém 8200 irányító szám alá eső területen ingyenes. Kivétel: Veszprém (Csatár-hegy), Veszprém (Szabadságpuszta), Veszprém (Videoton területe) ahol 800,- Ft a szállítási díj (minimális rendelési összeg: 3.000,- Ft).
II. Kategória: Szentkirályszabadja, Nemesvámos, Kádárta, Gyulafirátót, ahol 800,- Ft a szállítási díj (minimális rendelési összeg: 3.000,- Ft).
III. Kategória: Márkó, Balatonalmádi, ahol 1.500,- Ft a szállítási díj, (minimális rendelési összeg: 5.000,- Ft) 

4.4  A rendelés véglegesítése. A vásárló a rendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.  A ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni rendelését.  A megrendelések egyéni megrendelési azonosítóval vannak ellátva, melyek alapján a vásárlók megrendelése iktatásra kerül. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése minden költséget tartalmaz. A csomag a  nyugtát tartalmazza kiszállításkor. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. 

4.5 A rendelésről a vállalkozó 48 órán belül visszaigazolást küld a vásárló által megadott e-mail címre. A visszaigazolás a rendelés összesítése, amely tartalmazza a rendelés teljes költségét. Amennyiben a vásárló elvárható időn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg a visszaigazolást, mentesül a szerződés kötelezettsége alól. A vállalkozót nem terheli felelősség abban az esetben, ha azért nem tudta időben elküldeni a visszaigazolást, mert a vásárló a regisztráció során rossz, vagy hibás e-mail címet adott meg, vagy postafiókjának telítettsége miatt nem tudta fogadni. Ha sikeresen leadta a rendelését, akkor érkezni fog egy visszaigazoló e-mail. Amennyiben nem kap ilyet, nagy valószínűséggel valami hiba csúszott a megrendelés leadásába. Ha nem kap visszaigazoló e-mailt, keresse a rendelésével kapcsolatban az ügyfélszolgálatunkat a 06-80-880-800-as ingyenes telefonszámon!

4.6. A vásárló tudomásul veszi, hogy küldött visszaigazolás egy automata visszaigazolás. Amennyiben kérdés merülne fel a szolgáltató részéről a rendeléssel kapcsolatban, vagy ideiglenes alapanyag hiány keletkezik, a szolgáltató felveszi a kapcsolatot a vásárlóval egyeztetés céljából. Amennyiben a vásárló hibás, nem valós adatot ad meg a regisztráció/vásárlás során, az ebből eredő csúszásért a vállalkozót nem terheli felelősség.

5. Panaszkezelés

5.1 A Baro-Stone Kft. (Su-Pi Étterem) célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a vásárló szóban, és írásban is közölheti a vállalkozással.

A vásárló szóbeli panaszát a 06-70/3692351-es telefonszámon tudja megtenni.

5.2.Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 9.3.Az írásbeli panaszt a Baro-Stone  Kft. (Su-Pi Étterem) a beérkezést követő 30 napon belül írásban megválaszolja. A válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. A vásárló írásbeli panaszát a vállalkozás adatainál megadott székhely címére küldheti.

5.3.    Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

5.4. A fogyasztó panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

Levelezési cím    8200 Veszprém, Mindszenty József u. 3-5.

E-mail   veszprem.fogyasztovedelem@veszprem.gov.hu

Telefon (88) 550-510

5.5. A Baro-Stone Kft. (Su-Pi Étterem) a békéltető testületi eljárásban is együttműködik. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

5.6. Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az hello@supi.hu

Adatvédelem

A Baro-Stone Kft. adatvédelmi tájékozatója elérhető itt.

0
    0
    Kosaram
    Üres a kosaradRendelek